Mani Gyenes va alerga in competitii cu o evacuare HGS, oferita de RAMS 21

emanuel gyenes

Mani Gyenes, iata un nume care de mult timp nu mai are nevoie de nici o prezentare in motorsportul romanesc. Palmaresul sportivului satmarean este extrem de bogat, incluzand un loc intai la clasa Maraton a Raliului Dakar, alaturi de un loc 18 la general în aceeasi legendara competitie, mai multe podiumuri la Red Bull Romaniacs, clasa Expert, sase titluri de campion naţional de enduro dar si enduro-cross si trei medalii la International Six Days Enduro, obţinute în Chile, Germania si Sardinia.

 

Mani Gyenes este asadar un adevarat profesionist in enduro si rally raid si suntem convinsi ca evacuarea HGS oferita de RAMS 21, importator al acestei marci in Romania a ajuns pe mainile unui pilot care ii poate exploata adevaratul potential! Ii urma mult succes lui Mani Gyenes in competitiile urmatoare si de abia asteptam sa vedem cum noua evacuare va creste performantele motocicletei sale de concurs. Pana cand vom avea vesti de la curse, iata mai multe informatii despre evacuarile HGS, importate de RAMS 21 in Romania.

 

Evacuarile HGS sunt produse in Olanda, in cadrul unui business de familie, care se bucura de succes inca din 1988. Trei generatii ale familiei Gorthuis isi concentreaza eforturile pentru producerea celor mai performante evacuari pentru motociclete de teren, in doi sau in patru timpi. Fondatorul, Henri Gorthuis, a lucrat la inceputul anilor ca mecanic în circuitul Marilor Premii de Motocross, inclusiv pentru John Van der Berk, iar tatal sau, a construit evacuari pentru legendarele motociclete BSA, in deceniile sase si sapte ale secolului trecut! Este limpede, in familia Gorthuis, exista o gena a performante!

evacuari moto custom
HGS Exhaust Systems

In Campionatul European de Motocross, la clasele 65, 85 si 125 cc, peste trei sferturi dintre evacuari sunt HGS, iar in ultimii ani, compania olandeza este din ce in ce mai activa si pe sectorul patru timpi, explica Adrian Raduta, din partea RAMS 21. De notat ca  evacuarile HGS dedicate motocicletelor de enduro nu integreaza elemente din carbon, un material care nu agreeaza deloc socurile de la cazaturi si sunt proiectate special pentru conformitate cu normele privind poluarea sonora, “scotand” maximum 92 de decibeli. Totodata, pentru enduro, cu HGS iti poti construi toba dupa buget, alegand intre titan si aluminiu pentru galerie si finala, al carei cap e produs din inox

 

topcross

close
Subscribe to our channelSubscribe to our channelSubscribe to our channelSubscribe to our channelSubscribe to our channel